گن ساعغت شني لاتكس گن ساعغت شني لاتكس .

گن ساعغت شني لاتكس

جنس گن هاي ساعت شني لاتكس دقيقا از چه موادي ميباشند؟

جنس گن هاي ساعت شني لاتكس دقيقا از چه موادي ميباشند؟

آيا شما تعجب كرده ايد كه آيا چيز ديگري جدا از روال تمرين شما است كه مي تواند به شما در از دست دادن وزن كمك كند؟ آيا مي خواهيد اين چربي شكمبند ساعت شني اضافي را به شيوه اي سريع بسوزانيد؟ سپس يكي از تجهيزات فوق العاده است كه مي تواند كار شما را انجام دهد.

اين كمربند لاتكس ارتعاشي شكم است! شما مي توانيد آن را در اطراف گن ساعت شني تاپي خود قرار دهيد و فقط براي ديدن چربي شكم خود را از بين ببريد! اين گن ساعت شني بر روي تقويت عضلات شكم كار مي كنند تا به شما يك نگاه باريك تر بدهد. اگر مدت زمان كافي براي گشت و گذار در ورزشگاه براي تمرين شديد پيدا نكنيد،گن ساعت شني لاتكس ارتعاشي مي تواند شرط امنتري براي شما باشد.

آيا مي خواهيد بيشتر در مورد اين كمربندهاي كاهش وزن بدانيد و چگونه مي توانند به شما كمك كنند كه اين كيلو اضافي را ريخته؟ سپس اين پست بايد براي شما خوانده شود!
چگونه ارتعاشات پوستي كار مي كند؟

قيمت گن ساعت شني اصل كلمبياگن ساعت شني ارزان قيمت


قيمت گن ساعت شني جليقه اي الكترونيكي است كه بر روي نظريه تحريك عضلاني الكتريكي (EMS) كار مي كند. آنها شكم خود را براي 10 تا 15 دقيقه حركت ميدهند تا عضلات معده را تحريك كنند. بعضي از توليدكنندگان نيز ادعا مي كنند كه اين گن ساعت شني جليقه اي اصل حجم حجم شكم شما را كاهش مي دهد تا ميزان مصرف غذا را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. اين به تدريج منجر به كاهش وزن مي شود. كمربند ارتعاشي عضلاني همچنين باعث ايجاد گرما مي شود كه باعث عرق مي شود و آب اضافي بدن را از دست مي دهد.

چگونگي استفاده ازمركز پخش گن ساعت شني ارتعاشي عضلاني براي كاهش وزن؟

خوب، اين ساده ترين ابزار براي استفاده از باريك است. شما مي توانيد آن را در هر منطقه مورد نظر قرار دهيد، آن را به شكم، ران و يا باسن خود را. آنها سرعت يك سرعت را تا 5500 چرخش ارائه مي دهند. برخي از بهترين مارك گن ساعت شني ارتوپدي نيز داراي تنظيمات تايمر هستند. شما مي توانيد تايمر را براي دوره مورد نظر لرزش تنظيم كنيد. كمربند به طور خودكار پس از زمان تعيين شده تغيير خواهد كرد.

با توجه به زير، مراحل مورد نياز در هنگام استفاده از خريد حضوري گن ساعت شني ارتعاشي ملايم دنبال مي شود:

تاثير گن ساعت شني به طور مستقيم روي پوست پوشيده شده است. بنابراين قيمت گن ساعت شني اصل كلمبيا را از معده خود حذف كنيد يا قبل از پوشيدن آن.
شما مي توانيد گن ساعت شني اصل خود را به كمر خود متصل كنيد، با نرمي آن در تماس با پوست شما. هر دو طرف را به جلوي دكمه شكم بكشيد. سپس از Velcro استفاده كنيد تا آن را به شدت در آن منطقه محافظت كنيد.
دكمه برق را روشن كنيد و سرعت لرزش را مطابق با مناسب بودن خود تنظيم كنيد.
شما مي توانيد در همان زمان با تمرين معمول خود ادامه دهيد.
كمربند ساعت شني شكم خود را براي 15-20 دقيقه نگه داريد و سپس آن را حذف كنيد.

قيمت گن ساعت شني اصل كلمبيا در تهران و كرج


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۷:۳۲ توسط:مهران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :