گن ساعغت شني لاتكس گن ساعغت شني لاتكس .

گن ساعغت شني لاتكس

اطلاعاتي درباره گن هاي ساعت شني اصلي و كيفيت بالا09386932322

اطلاعاتي درباره گن هاي ساعت شني اصلي و كيفيت بالا09386932322

آگنس سورل ، متولد 1422 ، ملكه فرانسه چارلز هفتم ، او را - با قضاوت پرتره - گره نزنيد تا بيش از حد طولاني شود تا گن ساعت شني تاپي امتداد يابد. هنگامي كه او در سن 28 سالگي درگذشت ، عاشق و وارث دوم خود ، وزير سلطنتي Etienne Chevalier ، به يك نقاش ژان فوكت دستور داد تا زني عزيز براي او بزرگداشت كند. يك Fouquet يك "مادونا و كودك" بسيار حسي را با ويژگي هاي Agnes و يك شكمبند ساعت شني لباسي كه سينه سمت چپ و كاملاً گرد را نشان مي داد ، نقاشي كرد. عصبانيت به حدي گسترده بود كه شوالير نقاشي را بر روي مقبره سورل در كليساي ويرجينس در ملون آويزان كرد و آويخت ... بر مقبره همسرش.

در پوست عطر

در قرنهاي بعد ، توري ها سفت شده و گن ساعت شني اصل سفت مي شود. اسپانيا در قرن شانزدهم ، زنان را در يك كرست كاهش دهنده كمر وسوسه كرد ، كه به اصطلاح سفت شده بود fortugał ، يعني دامن كشيده شده روي عصا يا حلقه هاي حصيري. سينه ها دوباره صاف شدند و شبح خم شد. دختران كوچك قبلاً آن را پوشيده بودند - آنا ماريا وزووانا ، دختر پادشاه زيگمونت سوم كه در هفت سالگي درگذشت ، به نظر مي رسد مانند يك مينياتور از مادرش در پرتره.

قيمت گن ساعت شني اصل كلمبيا ساخته شده از پارچه يا چرم خراشيده ، محكم با زير آستين ، فلز و ميله هاي چوبي ، به آرامي زره ​​پوش شد ، اما همچنين پتانسيل شهواني را نشان داد. كافي بود كه كمي گردنبند را عميق تر كنيم.ماريا لودويكا گونزاگا ، كه در سال 1646 براي ازدواج با پادشاه واديسلاو چهارم به لهستان آمد ، اظهار داشت كه زنان لهستاني هنوز لباس هاي مخروطي قديمي را مي پوشند و تا گردن پوشانده اند. بنابراين او از لباس خانه جديد خانه مراقبت كرد و تأثيرات آن را بر مردان رقم زد. Krzysztof Opaliński در نامه اي به برادرش Łukasz نوشت كه ملكه او را به فرانسوي لباس مي پوشاند ، نوعي تندي كه او مشاعره را نشان نمي دهد ، اگرچه داراي الماسي است ، (فقط سمبل ها نشان داده نمي شوند ، اگرچه مطابق با مد است). ديگران شرمنده بودند و اگرچه در گذشته هيچ يك از تاثير گن ساعت شني ذره واحدي را نشان نمي دادند ، اما اكنون درخشش ها نيمه درخشان است و همه آنها را بي شرمانه نشان مي دهد. بند سينه بند ، زير سينه شروع به هل دادن سينه ها مي كند ، بنابراين حتي زناني كه از نظر طبيعت مجهزتر هستند ، برآمدگي هاي تماشايي و يك نيم تنه باريك به دست مي آورند.

بهترين مارك گن ساعت شني

خريد حضوري گن ساعت شني

واعظان از منبر فرياد مي زدند كه: "براي وسوسه شهوت بيوه ها و زنان متاهل ، سينه ها و شانه هاي برهنه خود را نشان مي دهند" ، اما گردنبند پيروز شد ، و حتي شروع به تعميق نمود. در زمان ساكسون ، بزها به سمت بهترين مارك گن ساعت شني ها بريده مي شدند ، كه طبق فر. جادروژ كيتوويچ ، يك خاطره نگار قرن هجدهم ، يك چشم انداز متوسط ​​، وحشتناك و مضحك بود. اما حتي اگر حق با او بود ، صاحبان چشمان زرنگ خيلي سريع وارد فراموشي نمي شدند. خانمها شبيه قلعه غيرقابل نفوذ بودند.

مركز پخش گن ساعت شني

گن ساعت شني جليقه اي اصل داراي برش باريك و پشتي بالا بود ، بنابراين زن مجبور شد ستون فقرات خود را صاف كند و شانه هايش را از هم جدا كند. در مقابل ، جلو مثلثي با يك گردنبند نيمه دايره اي به عنوان تخته سخت بود. يك پلاستون زره پوش (چوبي يا فلزي) درون آن دوخته شده بود كه شكم را تحت الشعاع قرار داده و شكل را شيب بيشتري مي بخشد. از كمر پايين به پايين هم بدتر بود ، زيرا دامن هايي با قاب هايي كه به نوارهاي فلزي وصل شده بودند يا رينگ هاي تحت لباس زير مد شده بودند. محيط آنها در پايين به 3.5 متر رسيده است.

قيمت گن ساعت شني جليقه اي داراي برش باريك و پشتي بالا بود ، بنابراين زن مجبور شد ستون فقرات خود را صاف كند و شانه هايش را از هم جدا كند. در مقابل ، جلو مثلثي با يك گردنبند نيمه دايره اي به عنوان تخته سخت بود. يك پلاستون زره پوش (چوبي يا فلزي) درون آن دوخته شده بود كه شكم را تحت الشعاع قرار داده و شكل را شيب بيشتري مي بخشد. از كمر پايين به پايين هم بدتر بود ، زيرا دامن هايي با قاب هايي كه به نوارهاي فلزي وصل شده بودند يا رينگ هاي تحت لباس زير مد شده بودند. محيط آنها در پايين به 3.5 متر رسيده است.

وقتي ژان ژاك روسو با شعر آموزشي خود "اميل" خانمها را متقاعد كرد كه مي توانند خود فرزندان را تغذيه كنند ، آنها شروع به پوشيدن گن ساعت شني ارزان قيمت  مجهز به "پنجره ها" كردند كه از طريق آنها سينه هاي خود را تغذيه مي كردند. و حتي در دوران بارداري ، آنها از "كفش هاي كفاشي" خودداري نكردند ، اگرچه از مدل هايي استفاده مي كردند كه مي توانست در جلو و زير بازوها امتداد يابد. اين زره پوش فقط توسط انقلاب فرانسه شكسته شد و بزرگترين روزهاي ظريف كارگردان با ژژفينا دي بوهارنائيس (بعداً بناپارت) در رأس آن ثابت كرد كه بدون گن ساعت شني لاتكس مي توان ظاهر خوبي داشت.

زنان لهستاني بلافاصله به اين روند واكنش نشان دادند. يان دوكلان اوچوكي خاطره نويس نوشت: او با بانوان پوشيده از گن ساعت شني شفاف و سفيد كه با حلقه هايي روي انگشتان پا هاي برهنه تزئين شده بود ، با او رقصيد. اگرچه در لباسهاي تي شرت سبك ، پوشاندن نقايص شكل دشوارتر بود ، اما خانمها خود را با بندهاي كوتاه يا باندهاي پشتيبان از بوت نجات دادند. اما همانطور كه كمكي نكرد ، آنها دوباره درون كرست ها گير كردند ، گرچه در قرن هجدهم آنقدر سفت نيستند و مانند لوله شكل مي گرفتند ، زيرا سايه بان يك خانم شيك بايد شبيه به يك ستون يوناني باشد.
قيمت گن ساعت شني اصل كلمبيا

تاپ لاغري هات شيپر با كيفيت درجه يك و دو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۰:۵۰ توسط:مهران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :